Wysyłka już od 8,99 zł brutto, przy zamówieniu powyżej 249 zł brutto wysyłka gratis!

Formy dostawy:

Paczkomaty InPost

Dostawa: 8,99 zł 

Udostępniamy Państwu odbiór osobisty w sieci ponad 7.000 Paczkomatów InPost w całej Polsce.

Produkty zamawia się w dowolnie wybrany sposób - na stronie internetowej, telefonicznie lub mailem. W przypadku składania zamówienia przez Internet w drugim kroku należy w koszyku wybrać opcję dostawy "Paczkomaty InPost", a następnie wybrać paczkomat, z którego chcemy odebrać zamówienie. 

Paczkę przekażemy firmie InPost, która jak najszybciej dostarczy przesyłkę do wskazanego przez Ciebie Paczkomatu InPost

możesz monitorować paczkę na stronie https://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

kurier%20inpost.jpg

Kurier InPost

Dostawa: 13,41 zł / pobranie 15,87 zł 

Podczas składania zamówienia możesz wybrać opcję dostawy "Kurier InPost" i wskazać adres dostawy. Za zamówienie zapłacisz w momencie składania zamówienia (przelewem bankowym, e-transferem, kartą płatniczą) lub przy odbiorze – gotówką lub kartą płatniczą.

Kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17, dlatego najlepiej jest podać jako adres dostawy miejsce, w którym jesteśmy w tych godzinach - może to być miejsce pracy (koniecznie podajemy wtedy nazwę firmy).

Przewidywany czas dostawy - następny dzień roboczy od daty jej nadania. Maksymalny czas dostawy to 3 dni.

Kurier podejmuje maksymalnie 2 próby doręczenia. W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki przy pierwszej próbie doręczenia, podejmuje on kolejną próbę w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy - przekazuje przesyłkę do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost. Klient może również skorzystać z bezpłatnej opcji dynamicznego przekierowania paczki do Paczkomatu, Punktu Obsługi Przesyłek lub do sąsiada.

Kurier DPD

Dostawa: 12,00 zł 

Dostawa zamówień jest realizowana przez jedną z największych firm kurierskich w Polsce - DPD

Podczas składania zamówienia możesz wybrać opcję dostawy "Kurier DPD" i wskazać adres dostawy. 

Kurierzy doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17, dlatego najlepiej jest podać jako adres dostawy miejsce, w którym jesteśmy w tych godzinach - może to być miejsce pracy (koniecznie podajemy wtedy nazwę firmy). Kurier nie ma obowiązku uwzględniać sugerowanego przez Klienta czasu dostawy i nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem.

Za zamówienie możesz zapłacić w momencie składania zamówienia (przelewem bankowym, e-transferem, kartą płatniczą) lub przy odbiorze – gotówką lub kartą płatniczą. Wszyscy kurierzy DPD zostali wyposażeni w terminale, które umożliwiają dokonanie płatności kartą. Usługa ta jest dostępna na terenie całego kraju. 

Jaki jest czas realizacji zamówienia? 

Czas realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania paczki do wysyłki oraz czas dostarczenia produktu do Klienta, przy czym naszym założeniem jest, żeby produkty były jak najszybciej gotowe do wysyłki.

W zależności od wybranej formy płatności, sposobu wysyłki, gabarytów wybranych produktów czas realizacji zamówienia może wynieść 1-3 dni roboczych. Dokładny termin doręczenia zamówienia jest precyzowany w wysyłanych kolejno wiadomościach mailowych, informujących o poszczególnych etapach realizacji zamówienia.

Przygotowanie produktu do wysyłki, jak i jego dostawa odbywa się wyłącznie w dni robocze. Terminy dostawy towarów są często ustalane przez kuriera telefonicznie. Firma kurierska zastrzega sobie jednak, że nie jest to jej obowiązkiem. Za pomocą funkcji monitorowania drogi przesyłki możliwe jest ustalenie planowanego dnia doręczenia zamówienia.

Aktualny stan zamówienia widoczny jest również w zakładce Moje konto. Informacji dotyczących przewidywanego czasu dostawy udzielają także pracownicy naszego Działu Obsługi Klienta.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć